Call Connect
close menu

Beheer eenvoudig al je oproepen met cloudtelefonie

Stap over naar cloudtelefonie

The key to succes is goede communicatie. En dat wordt een pak gemakkelijker als je al je bedrijfsprocessen overhevelt naar de cloud. Als ICT consultancy bedrijf creëert INTERIT ICT-omgevingen voor middelgrote ondernemingen die volledig afgestemd zijn op The New Way of Working. Naast efficiënt (samen)werken met Microsoft Office 365 en Microsoft Teams, zet je met cloudtelefonie een enorme stap vooruit. Daarvoor implementeren wij Proximus Call Connect.

Proximus Call Connect: what’s in it for you?

Een telefooncentrale in de cloud geeft je bedrijfsvoering een boost. De voordelen op een rijtje:

gebruiksvriendelijk

Je kan alle functies beheren met een gebruiksvriendelijke portal of mobiele applicatie.

voordelig

Je betaalt maandelijks een vast bedrag per gebruiker. Dat bedrag omvat alle kosten, dus ook het verbruik.

altijd bereikbaar

Geen enkel telefoontje gaat verloren. Werknemers zijn altijd bereikbaar of oproepen worden doorgeschakeld.

betere klantervaring

Stel zelf een onthaalbericht of wachtmuziek in. Door het interactieve menu belandt de oproep bij de juiste persoon.

INTERIT maakt het je gemakkelijk

Onze consultants bedenken en implementeren een ICT-omgeving die 100% matcht met je bedrijf. We zetten bovendien actief in op opleiding en user adoption. Zo bezorgt onze oplossing jou uiteindelijk meer comfort en betekent ze een echte meerwaarde voor jouw bedrijf.

Don't want to miss a call?

INTERIT zorgt in no time voor cloudtelefonie van Proximus in jouw onderneming.

Support
Let’s talk